Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 09. 17.

-,-

A mézkarneváli kipakolás elmarad. Tegnapelőtt járt le az autó regisztrációja. Remélem a templombúcsúra meglesz. jaj megcsináltam 1 képet. nagyon féltem tőle. nem pont olyan lett mint akartam, de ilyen módón még nem csináltam, szóval legközelebb már okosabb leszek ha hasonlót kell. de azért szép.
nah, egy kép:

Kisbarátomnak csináltam, még szülinapjára, de amikor volt az íjász tali nem mert odajönni hozzám, énb meg nem szaladok senki után.Lehet nem ismert meg. Most az expora is elvittem és mondtam neki jöjjön ki mert odavágom :p és odamert jönni XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók