Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 11. 01.

Tia Szülijére

Tininek nemrég volt a szülije. Ezt a poharat csináltam neki. Nem most volt már, de csak most dobtam át képeket gépről. Ugyanitt megemlítem, hogy a 7végén az orahovoi karatisták közül ő és batyusom részt vettem egy Európa bajnokságon Bácsben. Nekem nem volt lovettám, nem mentem. Tini 1. lett, batyusom 3.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók