Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2012. 03. 11.

Párologtatók


Még középsuliban kaptam rá a párologtatóra és a füstölőkre, de jóideje már nem használam egyiket sem. Sajnos, most amikor szivesen használnám, kifogyóban vagyok az illóolajokkal. Anno a 89-es boltban vettem Topolyán, nemtudom most hol tudok venni a közelben, de utánanézek.

Amikor anyuval az egyik boltban nézelődtünk, milyen új poharak és bögrlk vannak, meglátam ezeket. Mondom, ha bögrére lehet, akkor erre is :D Először csak egyet vettünk meg, aztán mindet :D Eddig kettőt csinált meg anyu, az első még eladó. az árat 300ba szabtam meg, mert ugyanolyan gyorsan kopnak a fejek, azokat meg nem olcsó folyton pótolni. szóval megér ennyit. Aki drágálja, az nem veszi meg. ENNYI :D

A másodikat amugy már batyus kitulajdonította, de hasonlót még lehet csinálni. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók