Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2012. 12. 23.

Karácsonyi vásár Topolyán 2012.12.13-21.

Most voltam először a topolyai vásáron.Árúlgattam szépen, de sosem azért megyek vásárokra hogy degeszre keressem magam. :D
Első nap mondjuk kevesen jöttek be. Második nap már ki volt írva, hogy biza ITT a vásár, itt kell bemenni.  (eddig miért nem volt? :D) De amúgy nagyon jól éreztem magam, mikor egyedül árultam akkor sem unatkoztam. Anyum is volt párszor napos, neki is jó volt. Képeket nem készítettem, nemtudom miért. Simán kiment a fejemből, ezért Tibi képeit csórom le. Ha nem tetszik neki, pereljen be :p













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók