Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2013. 05. 21.

Rendezvény: 3. Birkanyíró fesztivál Topolya 2013. 05. 11.

Sajnos én nem készítettem képeket. még mindig fényképező bajban vagyok, de a Turisticka Organizációbol ott volt Huba, úgyhogy tőle csórtam el pár képet, amin ''kollégák'' vannak :D

 Nem jegyeztem meg hova valósi. Zrenjanin környéke.

 Egy szabadkai házaspár munkái

 Kicsit félek a lovaktól. Idegesített hogy végig az üvegeim közt tekeregtek :D

 A menő KGB s pólóban a batyusom. 3. lett a birkakiállításon. vagyis nem ő hanem a birkái :p
 Rukodar. növényi olajokból készült szappanok, krémek olajok.

Eme csodásan elrendezett kisasztalka pedig az enyimé. Kicsit nem jó helyen voltunk, de nyah. Tök jó volt hogy a fülemnél volt a hangfal, de a pávák látványa enyhítette a fülfájásom. bár mikor udvarolgatot ía tyúknak az idegesítő volt xd. Melettem a turisztikás stand Topolyás szórólkapokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók