Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2012. 01. 09.

2011

Most egy kis összefoglaló, miket csináltunk tavaly.Remélem idén még több helyre jutunk el, hogy minnél többen meglássák mit csinálunk xd

Ez az első képem xd mármint leszámítva a portrékat. Bár hasonlóan elvoltam biznytalanodva a munka folyamán, de a végeredmény megnyugtatottxd
 Hát, a névjegytáblám 1 kiállítást ért meg, mert elrepesztettem xd Inkább nem mondom meg hogyan, mert abszurd xd Lényeg az, hogy legközelebb kézben szálítom xd

 Hamutálakra is elkezdtünk dolgozni, és nem csak üveganyagra :p

A Slava-s üvegek is igen ''népszeűek'' lettek, ezt majd idén ki is használom.

 Első portrém, amit nem magamról csináltam xd 

 Budaházis hamutál. Nemtudom ennek van e már jelentősége, bár teljesen még nem szabad.

 Megcsináltam néhány magyar címeres tárgyat, mire meglett az elfogadható formája xd

 Első névjegykártyám *-*

 Beraktunk egy üveges szekrényt, mert a kisszekrényünket kinőtték az üvegek. Majdnem már ezt is.

 ha valakinek nem tudod, milyen minta tetszene, akkor legjobb a zodiákus jele, azzal nem tévedhetsz xd

 A kis angyalka, nemtudom iért ont ezt a képet választottam mindenhez, de ez megmaradt mint védjegyszerűségxd

 Első tükörpróbálkozásunk, amit anyu csinált. igen, csináltam már előtte, de az hulladék tükörre volt, és csak kipróbáltam.

 *-* Nyári táborom Eger melett. Itt semmi üvegezés, de muszály megemlítenem.

 Kosztolányi sírja az Egri várban

 Ez itt már Budapest, ahol első nagyobb megrendelésünket csináljuk, 100darabos pohárkészlet egy borfesztiválra.


Első csont gravírozásom.
Első kiállításom Orahovón.

Első műhelymunkásom xd

A Budai várban...

És az első megrendelésem xddd


Ezek csak pár kiragadott képek a sok közül, és nem időrendi sorrendben vannak.
Igazából nemtudok mit irni már xd

2 megjegyzés:

Rendszeres olvasók