Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2012. 01. 08.

Pipere tükrök

Csináltunk így karácsonyra elég sokat saját magunknak is, vagyis hát elajándékozni :D


 Anyu csinált 2 barátnőjének 1-1 névreszólót. át, én nemtudom a másik kép holvan, amin Valit ír. de azis ilyen.

 Ilyenből pedig én csináltam 3at. Barátom anyjának, nővérének és a báttya feleségének.
Hát a sünike meg csak úgy. apu vette Zentán a piacon. nagyon kis édi. Láttam hasonlót egyik vásáron, de az gyér utánzat volt sztem.

Nyah ennyi ide xd

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretnék gratulálni a tükör gyönyörű és a ha nem baj igen csak kipróbálom a nagy tükrömön is. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Mindig örülök , amikor megjegyzést kapok xd Érdemes kipróbálni, biztosan jólmutat majd :)

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók