Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2012. 02. 10.

Gravírozás parfümre is!!!

Ez nem rendelés volt. A saját Oriflames Fire parfümömet gravíoztam. Na vajon kitől kaptam? *-* Saját magamtól :D haha

Nyah szóval, csináltam rá egy minimális gravírozást hogy lássa mindenki, hogy így is lehet. Ha valaki vett Valentin napra barátnőjének, nyugodtan elhozhatja, hogy ráirjunk valamit még :D


2 megjegyzés:

  1. Köszi :D először azthittem, hogy milyen okos vagyok hogy kitaláltam, aztán eszembe jutott, hogy valahol régen láttam ilyet, csak most jött elő. :DDD

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók