Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2012. 02. 10.

PIF játék nálam is!!!

Sose jelentkeztem még ilyenre, mindig lemaradtam. Most is csak véletélen találtam meg Ceffavirágboltja blogján.

Szóóóóóóval:
A szabályok:
1. Bárki játszat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommentet hagy ennél a bejegyzésnél, hogy jelentkezik a játékra
általam ( kézzel ) készített ajándékot kap az elkövetkező egy évben (365 nap a határidő).
3. Akik kommentet hagynak, azok vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is továbbviszik a játékot. Csak ebben az esetben kapják meg a meglepetést tőlem!!




Nah, kiváncsi leszek!


5 megjegyzés:

  1. Szia! Jöttem játszani, talán egyszer én is nyerek.

    VálaszTörlés
  2. 365 napon belül meg is kapod az ajándékod :)

    VálaszTörlés
  3. Szia én is játszanék veled, ha nem probléma, ha először egy saját játékot teszek fel a blogomba és utána jönne a PIF!

    VálaszTörlés
  4. szió. dehogy is probléma. 365 napon belül jön is az ajándék :D

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók