Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2012. 07. 30.

Falunap Utrinán 2012.07.29.

Ma Utrinára mentünk falunapra. Nekem nagyon tetszett. ötletes volt. Kár hogy árulni nem sok idő volt, mert jött az a fránya vihar, ezért nem hogy semmit nem adtam el, de 2 üvegem össze is tört. hálisten csak ennyi. te jó ég xd ugy fujt a szél, lekelett dobálnom mindent a földre, mert ha nem én, a szél viszi le a poharaimat. Anyuék meg nem voltak ott, mert boltba mentek. szerencsére visszafordultak és gyors összepakoltunk. Majdnem a bazinagy sörsátrat elvitte. igen durca volt :D Kár hogy így alakult, biztos jó volt az esti ünnep. Gondolom a szervezők kiakadtak, de hát nem ők tehettek róla. ja igen. voltak játékok. én beneveztem a rönk hajító versenyre xdd miért ne? énis eltudom dobni. ha négy métert, akkor csak annyit :p. meg is szereztem az utolsó helyet xddd nah ím a képek.












ja igen. Volt osztálytársnőm kijött a férjével és a fiukkal, Botondal. Háááát. durca xd Hazavittük őket meg megkávéztunk, na meg fotóckodtunk.










itt még 1 kép. ezt már loptam, meg ez Orahovó ege, de hirtelen jobb dolgom is volt a falunapon, minthogy a rosszidőt lefényképezzem xd



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók