Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2012. 07. 04.

Újabb esküvői pezsgőspoharak


 Nekem már majdnem kezd uncsi lenni ez a minta, de mindig mindenkinek ez kell. :D Ha valakinek ez kell, akkor nem szólok bele xd


Ezt egy lagzira csináltam ajándékba. Párként mentem, de mondom azért mégis viszek valamit. Telenyomtam a kedvenc cukorkáimmal. szerintem ezeket mindenki szereti xddd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók