Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2012. 09. 17.

Kancsó

Tesóm erre azt mondaná, hogy köcsög, báttyám meg hogy népmávészeti cserépedény. :P Jaj, tökre birm ezt a programot. 1 képet csinál háromból, és még kevés helyet is fog utánna a kép *-*


Sajnos amikor készítettük őket nem fényképeztünk. Nagyon elvoltunk havazva a rendelésekkel. Ezeket is már az utolsó pillanatban  csináltuk meg.
Szombaton a mézkarneválon fényképeztem már l, mikor betévedtem a kiállításra. Nem láttam sajnos az összes munkát, mert tömeg volt bent, de amit láttam az tök fasza volt.
Az edény mntáját én dobtam össze. Középen a szélmalom, alatta a víz, egyik felén a nád másikon pedig búzakalász. Ilyen kis ovis rajz :DDD Azthiszem megtartom :pCsinálok majd egy párat a karácsonyi vásárra. Bögrét anyum csinálta. Gondolkoztunk rajta mi legyen rá gravírozva..végülis csak a címer lett. :D Én turista lennék megvenném, az biztos :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók