Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2012. 09. 11.

TOP EXPO 2012

A pénteki nap volt az enyém. Vládóbácsival voltunk ketten. Ja, amúgy a Csipkerózsa kézimunka csoportban vagyok, nekünk volt egy standunk. Szóval, mi pénteken tartottuk a frontot. Sajnos nem sok képet készítettem, mert a végére tartogattam, de volt nagyobb bajom is, így elmaradt.
Ja vettem egy bőr hajfogót. Már tavaly kinéztem, de csak az idein vettem meg xd. Még meg kell tanulnom hogyan tudok vele kontyot csinálni úgy, hpgy ne csósszon ki a hajam.:D
Azzal nem mondok újat, ha elmondom hogy bazi meleg volt. Nem is csak az idő miatt, hanem a benti reflektorok miatt is+megált a levegő. Szóval Vádóbácsival felváltva mentünk kicsit levegőre, mert bent el lehetett aludni. :D

Akkor egy kolázs a képekről:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók