Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2012. 10. 19.

A falusi nők napja - Dan seoskih žena

2012. 10. 13.-án voltunk a falusi nők napja alkalmából megservezett vásáron, kiállításon. Idén Szabadkán a városházi előtti téren. Nagyon is jó idő volt ahhoz képest hogy már már október van. A Topolyai község által szponzorált busszal mentünk pannóniaiakkal és a bajsaiakkal. Mivel a nevében is benne van, hogy falusi nők, ezért csak falusi nőszervezetek, kézimunkacsoportok stb. mentek.
A szervezőktől 4 és fél asztalt kaptunk. 2 lett a pannóniaiaké, 1 bajsaiaké és 1,5 a mienk. ersze aztán egy pöcstalicska ezt is elvette tőlünk hogy a szanádiaknak2 asztaluk legyen ne csak 1,5. Biztos a nője volt.  Aztán aztmondja nekem, hogy vegyem el a kisasztalom amit vittem, mert ő pont ott akar eljárni. Mondtam mászkáljon máshol. Megpróbált meggyőzni, hogy máshol nem bir. Mondtam neki hogy majd felteszem a kezem, ha érdekel a bánata.
Aztán csak megoldotta. jééé :D  A szervező meg képes volt azt mondani, hogy ne neki mondjuk a bánatunkat, mert nem ő a szervező. Akkor, kérdem én minek szervezkedik? Mindegy. le se... Végül is elfértünk, és nagyon is jól éreztük magunkat és jól is árulkodtunk, és nagyonfinom cékla lekvárt kóstoltam. Népiruha bemutatót néztünk. Jó sok fajta van Szerbia területén.
Végén a busz miatt volt egy kis szájkaraté pár emberke közt, de ez már nem érdekelt :D Lényeg hogy jó volt.









Pár képem van csak, mert lemerültem.

(kicsit moderáltam utólag a bejegyzést, mert mégsem irhatok csunyát az interneten)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók