Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2012. 10. 26.

Első Fonalgrafikás próbálkozásaim + Salvus - Víg

Az utóbbi időben kicsit fájós a kezem, ezért csak akkor gravírozok ha muszálu, hogy pihentessem. Közben, hogy csináljak valamit kitaláltam hogy ezt kipróbálom. Legelőször ezt a technikát szomszédasszonyomnál, Baranyi Valinál láttam. A z összes mintát a netről szedtem különböző oldalakról. Vettem hozzájuk sima és csilivili cérnákat + csilivili csillámporokat, színes borítékokat különböző színes papírokat, több cikkicak ollót stb. De ez mind semmi ahhoz képest, hogy mi mindent használnak azok, akik ezzel foglalkoznak.
Egyenlőre karácsonyiakat készítek a vásárra. később majd más témájúakat is.
D. Ibolya, topolyai gyöngyikés mondta, hogy ha valaki vásározni is jár, érdemes 2 dologgal menni. Ha az egyik nem megy,  megy a másik.
Egyenlőre ezt próbálom ki. Csak kicsiben csinálom, mást is ki akarok próbálni, de a fő portéka mindig az üveg lesz.
Jaj, anyu vett egy üveg ikebana tartót. mint egy buborék olyan. Majd a vásárra azt is megcsinálom és Szilviával meg csináltatk vele karácsonyi ikebanát.
Nyah, itt vannak amiket eddig csináltam.



Meg egy muzsika :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók