Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 07. 03.

Beszámoló az íjász és kézműves találkozórol 2011

 Nah, most szépen XD

Reggel már korán felkeltem, pedig előző este már mindent bepakoltam. Aztán mondom megcsörgetem Pistát, hogy kész-e. Ez volt a szerencsém, mert így legalább felébredt :D Közben megkaptam a várt emailom XD Erről most nem beszélek inkább, de ennek kapcsán beugrottunk a olorba megnézni pár dolgot. Jah, meg vettünk 10 maszkot, met a régiek már gagyik voltak. Közben elugrottunk kajáért és a bankba. Hát mikor kiértünk a vásártérre és megláttam a sátrat, azt gondoltam bár külön sátrunk lenne. De bár volt bent áram. Szerencse hogy a szélére kerültünk, mert így bár látták egy picit hogy miket árulunk. Mondjuk szerintem ez nem vlt jó megldás ez a sátor. Alig lehetett bemenni, ömeg volt ent és ez miatt a nézelődők sem nagyon mentek be. Amikor kipakoltunk pistával elmentünk városba benézni 1-2 üzletbe. Fagyiztunk, nadrágokat, pólójkat evvtünk. Sajnálom azért, hogy nem volt ott még valaki, akivel Pityu elehetne amig én üvegezek. Jah igen volt 1 műhelymunkásom is. egy szép lovat csinált. Műhelímunkára amugy úgy készültem, hogy nyomtattam 6 egyszerű tulipán mintát.. Szerintem jó választás. De anyu a kislánynak a kék mappánkat adta pda, hogy abból válasszon mintát XD jó hogy könyebbet választot. Aztán mondja anyu, hogy tényleg, mondtam hogy műhelymunkára azok az egyszerű mintákat. Nah meg készítettem 12 üres üveget. Csak mindenesetre XD de ezeket othon hagytam. Akkor volt egy kis pofavörösödés nekem, de városan vettünk 4 képkeretet, gondoltam elég lesz. De közben apu hozott néhány üveget valakitől, úgyhogy megvolt a boldogság XD
Sokat mászkáltunk. Apu Mimikémet is kihozta, mindenki elvolt vele keveredve. Mimike a nevelt Karvaly, amit hoztak apunak, mert kieset a fészekből.  Apum am madarász . Jaj olyan édi. Kispapagáj lesz belőle, persze csak olyan határokon belül, hogy amikor elengedjük feltalálja magát. Játszik néha mint 1 kiscica. édi.
Aztán vééégre kezdődött az íjász bemutató, csak elkezdett durván zuhogni az eső, így csak 2 csoportot láttunk fellépni. Többiek is biztos felléptek, de mi már akkora összepakoltunk és elmentnk. Ja igen, előtte még egy üveget megszerkesztettem, ahogy az egyik íjász fiju kérte. jaj először bajban vltam, mert szabad kézzel XD de hát jó hogy tribal minta volt. Nah meg a vége felé kezdtem ideges lenni, amikor már olyannyia beázott a sátor, hogy a felső rúdhoz kötött konektor is ázott be XD Mikor befejeztem gyorsan, megkönnyebülve húztam ki a gépet.

Hát aztiszem ennyi.

Ja igen, a bab nagyon finom volt, dicséret a szakácsnak :D és még kávét is kaptunk.





Befejezem a Trianonos üveget

Felirat hozzáadása

Műhelymunka


Pirogravír, faragott munkák

Fajátékok

Újságpapír kosarak :D

Festett üvegek



Kozma Éva munkái

FuskoIstván munkái

Ittis pirogravir feliratok voltak, meg mintha nemezelt cuccok is lettek volna

Különböző technikáju ékszerek.

Festett bögrék


Tűzzománc


Volt 1 műhelymunkásom is, Sári

És nagyon szép lett mert a karatisták tudnak XD



Felszerelés

Íjászok



Zentaiak azthiszem





1 megjegyzés:

  1. Mi ezen az eseményen felléptünk volna a Cirkalommal. Csak épp Szegeden voltunk a Martin György Országos Néptáncfesztiválon voltunk. Ha itthon lettem volna biztos megnéztem volna, már csak a kézimunkák miatt is. Nagyon jóóóóóóók!!! :):):)
    Dóri

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók