Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 07. 06.

Pálinkás népmesék XD

Mindenki emléxik a magyar népmesékre, ugye? hát megcsináltam üvegre is. de gondolkodom aztán..... Magyar népmesék? ezt írjam a páleszos üvegre? Aztán beugrott, legyek nagyon kreatív és inkább azt irjam rá hpogy PÁLINKA. Fantáziadús, tudom. Fogtam a régen elfeledett első osztályos kézírásom és ráírtam hogy Pálinka.  Höhö. Gondoltam be is tölteni a virágos részt, de sztem akkor már  nem lett volna kinézhető. Nekem édes.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók