Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 07. 07.

:D Almák

Lett egy váratlan műhelymunkásom is a szombati napon. Ezt a párocskám készítette. :D nekem tetszik, kár hogy nem fejezte be. akart még 1 kukacot bele. De  ráunt. Nembaj, én eltettem magamnak. :D




Ezt pedig az egyik szombaton vásárol kínai üvegre gravíroztam. És idegesít, hogy a saját fejem nem olyan lesz a végén mint a képen XD na meg ez egy elég picike üvege lett csinálvba, kisebbre mint amikkel eddig dolgoztam. ehát ha valakinek hasonló kellene, akkor ajánlom a következő méreteket : MINNÉL NAGYOBB. Ennyi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók