Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 04. 15.

Nyúszi

Hát, összekelett kombinálnom a két gépet. A régi gravírozót és az új szajlát. Az új gép bedöglöt. Mint ahogy íirtam limundon vettem, azt írták hogy új, használatlan stb. de hát énis felrakhatok bármikor egy képet az Eiffel-toronyról és odaírhatom hogy én csináltam oviban. Szó mindegy, meg lehet csináltatni, valahol a kontaktal van a gond. a véletlen valaki értene hozzá szoljon nekem. :D
Ma 1óra felé megyünk pakolni a ruszin othonba, ma hozzák az emberek a kiállítani való cuccoukat, és azokat el kell rendezni. Nem mintha egyébként nekem közöm lenne ehhez, a nőszervezet vagy kik csinálják, de én mindig szivesen besegítek anyámnak ^^ Jóóóó, tegnap nem segítettem virágültetéskor, de mentségemre legyen hogy edzésen voltam. Még egy pár üveget befejezek ma aztán kiviszem az én dolgaimat is majd.
Nah ennyi. hello

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók