Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 04. 06.

pelko kobra + boros Róz

Kis pelkós üveget odatettem egy boros üveg mellé lehessen látni a külömbséget. Jaj mire megcsinaltam kiestek a szemeim. :D  Lassan csinálgatom az új üvegeket, kellene is mert kifogyok a képekből. Csak az a baj hogy mindig csak előkészítem az üvegeket, rárajzolom a mintát és nem gravírozom ki. Majd valameik nap bevadulok és megcsinálom egyszerre mind :D
Elég sokat gondolkoztam rajta, melyikek lennének a legnépszerűbb minták, de nem tudom megmondani. Most amit legtöbben szoktak kérni az a szőlő, amit nem gondoltam volna. Próbálok több féle témában üvegeket készíteni, majd meglátom minek van sikere. Egy barátom azt mondta hogy magyar nagyon-nagyon-nagyon szélsőséges mintákat csinálnék, az Temerinben jól menne. hahaha Nah annyira nem vadulok be. Csinálok magyar motívumokat, olyanokat amik az én szememmel nézve nem sértőek. És ha már magyar motívumokat készítünk, nem maradhatnak ki a szerbek sem. Sőt, a védőszentek ünnepeire is bekészülök, sztem annak lenne értelme. Csak hát mindig az a probléma, hogy nincs reklámja a dolognak. Ezen próbálok javítani. Ebben bárki segíthet, csak meg kell osztani egy-egy bejegyzésemet a féééjszbukkon, így több emberhez eljut a blogocskám. Előbb utóbb majd csak összejön :p

Nyah pusziáá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók