Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 04. 07.

:p

Találtam itthon néhány sík üveget és mepróbáltam fényképet átvini rá. Elég sokáig keresgettem a képszerkesztő programok között. Az első, ami értelmesnek tünt, az a Photo to Sketch és a Photo filtre volt. A utóbbi mégsem azt adta amit vártam. A Photo to Sketch viszont nagyon jó program, csak bele kéne jönni a portré készítésbe. Az első próbálkozásom az most Jetire hasonlít. Apum megfogta hogy majd Ő kijavítja szépen :D Hát, jobban nem tudta elrontani.
Tegnap viszont megtaláltam a legeslegjobbatt, ami a kezdéshez a legjobb és ami után napokig kutattam, pedig az orrom előtt volt.
Ez a  http://www.picnik.com/ itt tökéletesen meg tudtam csinálni a sablont úgy, hogy egyszerű legyen a portrém elkészítése. Normális, gyakorolni fogom, minnél élethűbb legyen, de most be lehet érni ennyivel :DDDD
pápuszi

------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók