Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 05. 29.

Buta fejem :D

Tegnap elsőáldozásra csináltam egy bögrét. Elsőáldozási emlék felorattal, alá írtam hogy JÓZSI és a mai dámumot írtam rá egyik újonnan vásárolt üveg bögrére, de annnnnyira intelligens voltam, hogy nem fotóztam le. De holnap csinálok másikat is ajándékba, barátom anyukájának születésnapjára, sajnos az már elmult tegnap, de fenébe is, nem tudtam hogy szülinapja van. Azt majd lefotózom. :D Milyen képet is tegyek? mingyárt megnézem mim van.


HM, szeretem ezt az üvegemet. Néha azé elgondolkozok rajta, hogy csak gyártom őket, és csak gyarapszik. Nemtom már lassan hova helyezni őpket XD de ami jó benne. Akármilyen alkalomra van egyedi, személyreszabott ajándékom XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók