Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 05. 22.

Beszámoló :D

hát, legalább tudom, ha egyszer birkák körül forog minden, nem elég 3 birkás üveggel elmenni XD majd legközelebb úgy készülök. Eredetileg úgy voltam vele, hogy ugyse fog senkit érdekelni, és azt a 3at is csak elajándékozom. höhö. De nembaj, egyik alak rendelt tőlem 10-20birkás üveget, majd a héten elhozza őket. Egy másik bácsi meg le borjúzta a kisbarimat. vááárosi :D
a brikanyíró verseny vicces volt, nekem báris. Egynéni lett a 3. Volt egy orahovói alak is, ő nem ért el asszem helyezést, de nevettem mikor egyik néző azt mondta: ''az a piros pólós nagyon ügyes, biztos tanyasi.'' Sztem ő a paraszt.  főzőversenyben alap hogy az orahovói csapat nyert. hogy miért? csak XD Amugy ez az árulás ilyen helyen dögunalom. melettem volt 1 néni meg egy lufiárus. Jaj igen, kaptam egy halacskás lufit.Azt odaadtam Pityunak. XD Meg volt még egy bácsi, aki festett üvegeket árult. Vele is beszélgettem, tőle egy üveghűtőmágnest kaptam. cuki.









Mohácsi Renáta és Gábor munkái

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók