Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 05. 02.

Kecskeszarv


Régen, amikor kisebb voltam, volt mamának sok kcskéje. nekem is volt 1 kis cuki. Picin volt a neve. Nagyon nagy szarvai voltak. Mikor kimult, levágták nekem a szarvait emlékbe. Ám nagybáttyám egyiket el vitte magával. Mérges is voltam ezért :D másikat sokáig őrizgettem. Ám egysze feltunt h nincs meg. Hát milett vele? Ez evidens. Apu amit csak talál, mindenből valamit csinál. A szarvból nekem csinált egy kést :D
Az éle egy régi henteskésből van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók