Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 05. 17.

Csak úgy...

Mivel a képek még mindig anyum mobilján vannak ezért képet nem teszek még fel. Csak úgy írok poénbol. Kb 1 hete kelett volna hogy mennyek hosszú idő után első karate versenyemre. Mivel semmi ékszer nem lehet rajtad kumite alatt anyu hrapófogóval nagy nehezen kivette a fültágító karikám. Kb 4 éve vettem, foggalmam nem volt hogy tágítani kéne a filem hozzá, de aztán eltartott 1 hónapig amig beleeröltettem, mert ha már megvettem hordani kell XD Nem nagy darab, 1-2milis kb. Nem is meléxem hogy írta e rajta mekkora. Persze azóta nem tettem vissza, mert ahhoz is segítség kelett. Tegnap mondom ááá muter tedd visza. Kicsit fájt, tuti összement már kicst. még mindig fájós kicsit. Na nembaj. Ugy gondolom mostmár ideje lenni 1 szintel tovább lépni, 3miliset kell vennem hahaha. Nem nagy a méret, de nem is akarok 10mm fölé menni. Kupindón találtam olcsókat, de nincs kedvem neon színű karikákkal mászkálni amik olyan extrák, hogy diszkóban fénylenek. A Dzidza honlapon találtam pár érdekeset, de sztem majd inkább az üzletben megnézem, nincs kedvem postaköltséget fizetni és meg akarom fogdosni mindet és ugy választani milyen is kell nekem XD
Mostanában egyre jobban jönnek a megrendelések, de egyenlőre még csak befektetek az üzletbe. Sajnos a fejek kopnak, így kell új fejeket vennem meg különböző köveket (amiket még nemtom hogy kell használni, de természetesen majd ellesem). Akarok venni még 1 fúrót, Sztem Dremel lesz, apum rá van kattanva, bár nekem az Einhell  is nagyon jó. Kell vennem poharakat több fajtát, mert ,majd fellesznek téve 1 ajándékweblapra, de kéne 1 norm fényképezőgép is. höhö. de sztem kiszoritok sztem 1000dint hogy valamit vegyek magamnak. A-A nó nekem piercing. Max a fülem baszom szét. Azt is kultúran. Elég les a fülbevalókat versenyeken kiszedni.

Ilyes féle, csak fekete.

pff. jövő hétre sok képem lesz, most 7végére készítünk sokat a rancsra.
pápá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók