Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 08. 29.

Beszámoló 2011.08.27 Sportnap

Hát, igazából nem terveztem kimenni, mert tudtam hogy csak focisok lesznek, engem meg az úúúúgy érdekelt XD De mégis kimentem 5 percre, Pistának vinni egy micit. (Vajdasági-magyar szótár szerint mici = bézbolsapka, volt ám kuncogás amikor a táborban kerestük a micinket XD) Utánna jöttem is haza, mert kelett még pár bögrét befejezni és üveget a másnapi kézműves vásárra. a fociról nem csináltam képeket, de a sakkról igen :) igen, az is nagyon izgi sport. Csináltunk is 6 sakkos poharat, amit azthiszem díjnak használtak, a poharat Topolyán vették, a munkéát ingyen csináltuk, így szponzorálva a versenyt :) jóóóó kaptunk 1 frutella colát, de hát na :D




Joj, nikad neznam isto da napišem i na srpskom. Ne zato što neznam da prevedem, nego sam lenja da prevedem XD. Znaši, bilo je sportski dan. Bilo je fudbal i šah xD hahaha Pravili smo i čaše. Inače ništa interesantno. Nije bilo kao pre nekoliko godina.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók