Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 08. 01.

Kiruccanás beszámoló - Szarvaskő

Jaj, olyan jó volt. 2011.07.17-24-ig Szarvaskőn, a Demelápa völgyben. (Remélem jól emlékeztem)
Bevalom, kicsit féltem a táboról, de aggódásom gyorsan elmút. Ja igen, a Nemzeti Gyerektábort a HVIM szervezte. Az elejében kicsit kivülállónak érezte magam, j néha közben is, de gyorsan elmúlt. A gyerekek nagyon édesek voltak, sokat tanultak és meg kell említenem, egyik nagylány ELSŐ mosogatása is itt történt meg. Büszke vagyok rá :DDDDD
ah meg azt is nagyon birtam, hogy a gyerekek Alíznéniznek XD Az elejében csak Márk, poénból. Aztán már mindenki XD

Ritával

Sztem itt Koncsi szórakozott xd

Szarvaskői falunapon

Itt szeintem lovaglásra vár a társaság

Íjászás előtti bemelegítés

A felszerelés

Elméletben tudtam és gyakorlatban rögtön ment XD

uh de öszekeveredtek a képek. Ez amikor megérkeztünk Egerbe a sebessel

A végére tiszta profik lettek

Egyik Délvidéki kislány

Ő is mutogatja milyen ügyes

Péééter

Ez szép kép lett XD

Rencsike

Huugi XD

Szeretem az ilyen képeket XD nem szeretek ugy fényképezkedni hogy állok mint egy nemtom mi.xd

Emese

Dobócsillagoztunk is

Esti tábortűz

Kis cukorfalatok XD

Kinek a sírja van az Egri várban?

Látszik a feszültség köztünk, kicsit tartok a lovaktól

Tiszta profizmus

Délvidéki delegáció

Bírkóztunk...

Tábori csoportkép

Mi ez az Anarchya?

Baltát is hajigáltam

Nah itt meg elszáltam XD

Ah, tényleg profi vagyok, most mond hogy nem XD

a cél felett még vad cocik is sétáltak néha

höhö

Hercegnő is voltam XD

tiszta veszélyes XD
Nah ennyi, facen van még sok kép. Remélem jövőre is igényt tartanak rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók