Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 08. 02.

Elmaradt kép XD

Jaj, ezt még az Íjász találkozón fényképeztem. Újabb képeket nem nagyon fogok most felrakni, mert kedves barátom, a paint eltünt a gépről, amikor újrarakták, és a tündérkémet nemtom hogykell beilleszteni más programokkal. majd valakit megkérdezek. Gimpet ajánlották, de ha valaki tudja honnan szedjem le az öreg Paintot, az szólhat XD

Am nekem is bejött az Íjászás, oké, célba nem mindig találtam, de tetszett. Kár hogy drága. majd. De a karikás ostor is tetszik, azt majd veszek vásárban. Eddig is tudtam hogy kell. Elméletileg XD Gyakorlatilag nem. de mivel olyan okos vagyok :D egyből sikerült. XD


Mostanában szeretem az ilyen npi motívumokat, de elég keveset találok. Jójó, persze van elég sok, de nem annyi, amennyit én elképzeltem. A szrb motívumokról meg ne is beszéljünk. Van a címer, a sas és ennyi. pffff semmi használható. Ha esetleg tud valaki oldalt ahol tudok ilyemit találni, szólhat nyugodtan XD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók