Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 08. 10.

Magyar Címer / Mađarski grb

Hát, picit elgondolkodtam, hogy felrakjam e, mert sztem nem sikerült jól, de mégis minden munkát fel szeretnék rakni ide. Aztán úgy döntöttem, hogy mind felrakom olyan sorrendben, ahogy csináltam őket.

Ez mmég úgy valahogy türhető

Ez valami nagyon gagyi. Ez az a kép, amiben nem voltam biztos feltegyem e.

Az utolsó már jól esett ki, mert találtam egy sokkal életrevalóbb mintát.



Pa, malo sam razmišjala, dali da stavim srednju sliku ili ne, jer nije dobro ispala, ali staviću sa ostalim grbovima Mađarske, da se vidi zasto nisam bila sigurna :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók