Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 08. 30.

X. Újkenyér ünnep Zentagunaras. 2011.08.28.

Először is, segítettem apuéknak kipakolni, mert ugye ők főztek is. Aztán volt 1 nagy földidaázs támadás, mert ugye senki nem figyelt rám, hogy hééé ott egy darázs lyuk. ztán mindenki csodálkozott hogy hogyan került oda. Egy kisfijut tizenpár helyen csipett meg, de azért mások is kaptak jócskán. nem lett súlyos, akikkel beszéltem azóta azoknak csak anyi a bajuk, hogy vakaróznak mint a fene XD KIpakoltam aztán az üvegeket. amugy nem is tudom mit irjak még. nem sokat mászkáltam el az asztalomtól, de azt elmondhatom hogy jó kis eladásaim voltak. D legjobban mégiscsak a csillámtetkós járt szerintem. Anno akartam énis, hogy majd kenyérünnepre, de ááááá falusiaknak erre nincs igényük. nem a fenét. direkt sor volt előtte. És ím a képek + pár munkáról amit díjnak készítettük.

Baranyi Vali képei közül csórtam :)

30darab ilyet csináltunk




Főzőverseny különdíj







Zoli báttyám, apukám és fater haverja Feri








Ezek meg itt mind a kézművesek











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók