Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 08. 31.

Budaházy hamutál

Szerintem, aki ismer az tudja, hogy nem vonom be magam a politikába.
Bár idén nyáron részt vettem egy NAADZSOn jó gyerektáboron, amit a HVIM szervezett, nem forgom ilyen körökben. Volt aki azt mondta, hogy elég baj, de hát én emberszerető vagyok, és ha véletlen 1-1 beszélgetés során szóba kerül a fajgyűlölet, én elmondom hogy én csak egyedgyűlölő vagyok. :) na de mindegy
Budaházyról itt olvashattok. bevallom én sem tudtam róla semmit.
Bogival amikor beszéltünk a gravírozásról akkor kérdezte megtudnám e csinálni ezt a képet, és most ki is próbáltam. 
Igazából már el is adtam, de az emberen, ki megvette látszott egy kis sérelem, hogy az ember szenvedéséből pnzt csinálnak. Hát mittudom én. 




Bogi azt is mondta, hogy kicsit ironikus ez, mert ő a dohányzás ellen van. Sorry miszter.
Majd hamarosan elkészül a többi mintapéldány is, amiket remélem feltesznek a nemzetiajandek.hu-ra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók