Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 06. 23.

5 literes bórnak való ^^

Már egy jó ideje hogy megvettem ezt a két 5 literes üveget,de még nem mutattam meg a képet róla. Egyetlen hibája, hogy nem volt vele dugó, de lehet venni üzletben. Mi Topolyán szoktuk a Colorban venni, vagyis csak szoknááááánk :D ha lenne, de akármikor bemegyünk ''még nem rendeltek'' :D nembaj, majd lesz. Az egyiket meg is csinálom a Kézműves kiálításra, ki is választottam egy megfelelő mintát *-* a másikra lehet kérni bármit. Az ára 1500din. Én bornak képzeltem el, de lehet benne málnaszörpöt is tartani *-*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók