Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 06. 05.

Paint az én barátom :D

Hát, elterveztem hogy megtervezem névjegykártyám. Gáz amikor egy cetlire írom fel az adataim. Soknévjegykártya tervező programot leszedtem, de mind gagyi, sablonos. Én különlegest akartam.. Így a kedves Paint programhoz fordultam, aki gyeekkoromban nagy barátom volt XD
2 verzió van, 2 színben, de én az elsőre szavazok. Már csak ki kell nyomtatni megfelelő papírra és góó.



 (Köszike Gyekiczki Péternek, aki kijavított pár szépséghibát)



Nekem így nagyon ok. Pont tetszik. Majd anyunak is csinalok, ha választ mintát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók