Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 06. 06.

Bikara - Vrbas

 Ezt a kisbaris üveget a birkafesztiválra csináltam. 1et -,- De egz bácsi röktön elvitte, és még felgravíroztatta, hogy bikara Vrbas. Persz anyunak is van esze, mondta hogy adjam meg z adatokat, hátha kell még neki. És így is lett.

 


Még 5 üveget rendelt, éás úgy néz ki még fog is, mert mindig járnak a szervezetükkel minden felé, és viszik ajándékba. Engem egy bolhafaroknyit sem zavar XD




A minta amugy nem nagy valami, pár csík és kész. Nekem az úgy unalmas lett volna, ezért miután átrajzoltam az üvegekre a mintát körülgravíroztam a csíkokat így rajtuk kívül minden más be lett fedve :D Van itt IQ :D

Ma újabb 5 bort kell megcsinálnuk rendelésre. De ezekből összefojt lóvéból most nem veszek fotaparátot, mert másra kell. De még tuti fog bejönni rendelés, a legközelebbi lovetából azt veszünk xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók