Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 06. 11.

Buta harkály

Épp hogy összeszedném a gondolataimat, megfogalmaznám őket hogy leirja, elkezd kopácsolni ez a hülye harkály az ablakon. Egyszer még kinyírom. Nincs elég fa? De a legjobb, hogy a fiókák kikeltek a szomszéd fában, és ők is majd folytatják anyjuk hobbiját. A harkály elméletileg a beteg fákat gyógyítja. Az ablakfélmám beteg? ne ő javítsa meg nekem :D



Nyah, ma van a Birkafőző verseny a Topolyai tavon, ha jól emléxem a Halász csárda szervezte. Ugy volt hogy megyünk majd kiállítani, de 1000dinár a helypénz. Megafaszom nemkéne nekik? Lehet el se adok 1 üveget sem :p Nembaj, tegnap azért üvegeztünk anyuval, igaz, a nagyját ő csináltamert nem voltam ithon *-* Ilyen topolyai szélmalmosat, már csináltam olyan üveget. Ezeket most nem fotoztam le, lehet majd dobok 1 smst muternak hogy tegye meg. meg csinaltunk 2 bikara vrbasos üvegbögrét, meg ugyanilyen üvegeket is az alaknak, aki már 1X rendelt tőlünk. Megy az alak ide oda, és reklámajándéknak pont jó XD eg vitt anyu pár üveget még, csak ugy poénbol, majd kiteszik a kisasztalra ahol főznek, azt senki nem tilthatja meg :D hánem? Van itt ész, jó sok.

Tegnap kaptam 1 spanyol bort, amire egy születésnapi feliratot kell garvíroznom, kicsit félek is, nehogy baja legyen, mert tuti bazi drága. Tul vészjós vagyok már. Mindegy.

Ma este a karates kölkök vizsgáznak, meg tesóm is 3. Danra, remélem sikerül neki, bár tuti sikerül, mert igaz hogynem gyakorolt anyit mint amenyit a gyerekekkel gyakoroltunk, de hát a tudás nem vész el, minden technikát régóta tud, csak most másképp kell őket össekötni.
Mondjuk azt birtam amikor az edző kijavította egyik tanítványunkat hogy kizami tsuki ''nem így megy hanem így megy''. Miafax XD Nála is igy tanbultuk tesómmal kiskorunkban, meg a másk edzőnél is akihez átmentünk, sőt a harmadiknál is. Az is kizami amit ő mondott, de azt kumiteban szoktuk használni. Na mindegy, lehet mi tévedünk, de akkor már évek óta hülyén élünk :p Valakit tuti megkérdek erről, mert az gáz a valamit megtanultam és évek után megmondják hogy nem úgy volt. Ah bakker tul sokat fecsegek már.

Nah egy nagyon csudi üveges kép. Mint ahogy ondtam, az ilyenhez is egyszer beszerzem a kellékeket.
Lere Geisbrecht alkotásai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók