Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 06. 13.

Playboy nyuszik szülinapra

Unokatestvéremnek junius 11.-én volt a 21. születésnapja. Máskor mondta, hogy majd vesz poharat és csináljunk neki playboy nyuszit rá. Pohárvétel ezidáig elmaradt, de legalább tudtukj, milyen ajándék kell neki :D Én csináltam 1 nyuszis hamutartót, anyu pedig megcsinált 6 szörpis poharat. Én nem voltam ithon amkor csinálta, így nem segítettem benne :D Hamutartót kívülről, szóval az alját gravíroztam, így a hamu nem mászik bele a mintába :D

Boldog Szülinapot Roli :D 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók