Ha valami igazán egyedit szeretnél...

Egy egyszerű dísz vagy használati tárgy is lehet különleges, ha személyessé tesszük gravírozással. Bármilyen alkalomra.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jedan običan predmet može da bude poseban poklon.Graviranje na staklo i ogledalo za svaku priliku.



2011. 06. 02.

Kupakok

Elég sok probláémát okoznak nekünk a kupakok. Oké oké, parafadugó az olyanokba, de sajnos a méretek nem jók. Van ithon néhány, de azokat elég gáz megfaragni, hogy belemennyenek 1 1 üveg szájába, piszkos meló is, nem szeretem. Elmélletileg Topolyán a Colorban lehet venni, de már 2 hónapja csak ''rendelnek majd''. volt pár bazi nagy, de azok nemjók, esetleg a 2 5 literesbe. De az a jó, hogy a sima kupakos üvegekbe is tudunk majd dugót tenni. Azokba, amiket sörnyitóval kell kinyitni. 
A csavaros kupakokkal van most a legkevesebb problémánk. Sok módja van, hogy elfedjük őket, hogy kulturabban nézzenek ki. Tuti van még pár lehetőség, de nem próbáltunk többet. 
 Ezt fater csinálta, valami bazi kemény börből. Foggalmam nincs mit hova tett mit font. de nekem tetszik. Igaz ez parafadugóra lett, de simán mehetne csavarosra is.


 Ez régi fajta zsák anyag. Eszembe jutott, hogy van, és lehet faxán nézne ki. Kicsit olyan parasztos, tanyasias feelinget akartam ezzel :D Sztem nem rosz, bár függ attól hogyan kötöm rá. El kelkl igazgatni stb. Ez most nem annyira van.

 
 Ezt az anyagot nem is tom ki. Virágüzlketből szerezte anyum, olyan izé mint a fű, mittomén. Azt összefontam, mert én olyat is tok hahaha, majd körülragasztottam vele a kupakot. Rájöttem hogy csak a pillanat ragasztó fogja meg. 1 ragasztó 2 kupak. Így most van 4 ilyen kupakunk XDDDDD



Ez sima fonal. Csinaltam mindenféle színőt, kevertem is a fonalakat. Türhető mittudomén, de annyira nem jött be nekem ez a megoldás.

Szerintetek melyik lenne a legjobb?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók